Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Τι θα συζητήσουν Παπανδρέου και Καρατζαφέρης....

Αποκλειστικές πληροφορίες της Χωματερής γιά το τι θα σηζητηθεί στη συνάντηση που ζήτησε ο Γ.Καρατζαφέρης από τον Γ.Παπανδρέου.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί λόγω της συνάντησης που ζήτησε ο Α.Σαμαράς από τον Πρωθυπουργό. Ο Καρατζαφέρης θα προσέλθει, λοιπόν, στο Μαξίμου θα χαιρετήσει και όταν κλείσουν οι πόρτες θα πεί στον Παπανδρέου: "και τώρα, Πρόεδρε, θα σου πω ένα ανέκδοτο για να ευθυμίσουμε πρώτα.

«Ήταν ο Καραμανλής, ο Παπανδρέου και η Παπαρήγα μπροστά στον Αγ.Πέτρο για να κρίνει αν θα πάνε παράδεισο ή κόλαση.
- Λοιπόν τώρα που έχετε πεθάνει, εξαρτάται τελείως από μένα αν θα πάτε στον παράδεισο ή στην κόλαση. Για να πάτε στον παράδεισο, πρέπει να μου
απαντήσετε τι γένους είναι το δέντρο που βλέπουμε απέναντι.

Τι νομίζεις εσύ λοιπόν, Καραμανλή; Είναι το δέντρο θηλυκό ή αρσενικό;
- Ε, να πάω να το δώ από κοντά.
Πηγαίνει ο Καραμανλής να το εξετάσει από κοντά.
- Εσύ τι νομίζεις, Παπανδρέου;
- Ε, να πάω και εγώ να το δω από κοντά;
Πηγαίνει και αυτός κάτω από το δέντρο και το κοιτά απορημένος...
- Εσύ τι νομίζεις, Παπαρήγα. Θες και εσύ να πας να το δεις από κοντά;
- Μπα, δεν χρειάζεται. Το δέντρο είναι αρσενικό.
- Μπράβο, απάντησες σωστά. Πως το κατάλαβες όμως;
- Ε, δεν βλέπεις τα δύο αρ
@#$ που κάθονται κάτω από το δέντρο;»

Θυμωμένος ο Παπανδρέου λέει στον Καρατζαφέρη:

"και γιά να μου πείς αυτην τη μ.... ζήτησες ραντεβού μαζί μου?"

"Όχι, Πρόεδρε, αλλά τον ο Σαμαράς που συναντήθηκε μαζί σου θα παίξει σ' όλα τα κανάλια την prime time. Εγώ τίποτε; άδικο δεν είναι?

Δεν υπάρχουν σχόλια: